سیم برش الماسه

دستگاه سیم برش الماسه از نمونه دستگاه های مورد استفاده در معادن و سنگبری ها میباشد. دستگاه سیم برش الماسه را میتوانید با بهترین کیفیت و تجهیزات از مجموعه سپاهان برش کوه تهیه کنید. برای استفاده درست از این دستگاه با ما همراه باشید.

مشخصات فنی

قدرت موتور اصلی: ۵۰ تا ۶۰ اسب بخار

دور موتور اصلی: ۷۵۰ تا ۱۰۰۰ دور در دقیقه

قطر پولی بزرگ: ۷۰ تا ۸۰ سانتی متر بسته به نوع موتور اصلی پیش روی دستگاه مجهز به سیستم هوشمند و اینورتر در نوع گرانیت بر ، موتور اصلی نیز مجهز به دستگاه اینورتر میباشد.

سیم برش الماسه معدن

این دستگاه در دو نوع ، با الکترو موتور 50 اسب و الکترو موتور 60 اسب تولید می شود که هر دو نوع آن دارای سیستم پیشروی مجهز به اینورتر می باشد.پولی بزرگ بسته به نوع دستگاه و قدرت الکترو موتور از قطر 70 سانتی متر الی 80 سانتی متر روی دستگاه نصب می شود که مقدار سرعت برش بستگی به قطر پولی بزرگ دارد. عملیات برش توسط سیم الماسه  معمولا در قطعات 40 متر ، 50 متر ویا 60 متر بکار گرفته می شود انجام می گیرد.

زمانی که روی پولی بزرگ قرار می گیرد و توسط الکترو موتور به حرکت در می آید همزمان دستگاه روی سه قطعه ریل دومتری که به همدیگر متصل شده مجموعا شش متر ریل شروع به حرکت رو به عقب می کند و عمل برش را انجام می دهد .

دستگاه سیم برش الماسه

این دستگاه قابلیت کار در محیط 360 درجه دارد که به راحتی می تواند در زوایای مختلف و همچنین در حالت کف بری (افقی) و بغل بری (عمودی) عمل برش را انجام دهد .شاسی دستگاه توسط جرثقیل ، تابلو برق دستگاه و ریل ها توسط نفر قابل جابجایی است و هرجای معدن که نیاز به برش داشته باشد مستقر می شود. مزیت هایی که از این دستگاه در مقایسه با معادن انفجاری قدیم می توانیم نام ببریم اول افزایش بهره وری و بالا بردن سنگ بارگیری شده نسبت به سنگ باطله است دوم سلامت سنگ  استخراج شده و همچنین سنگ ذخیره معدن ، چون انفجار ترکهای ریز روی سنگ استخراجی و همچنین روی سینه کار معدن ایجاد می کند که از ارزش سنگ کاسته می شود سوم اینکه چون ابعاد سنگ به سایز های دلخواه و همچنین مکعبی شکل در می آید هنگام فرآوری سنگ ضایعات سنگبری تا حدود زیادی کاهش پیدا می کند و چهارم خطرات ناشی از انفجار که منجر به زخمی یا کشته شدن می شود به صفر میرسد.

سیم برش الماسه سنگبری

برای بهره برداری و استخراج سنگ های تزئینی و ساختمانی از روش های زیادی استفاده میشود.

برش با دستگاه جت آب ، استخراج سنگ با استفاده از مواد منفجره ، برش سنگ با لیزر ، استخراج سنگ با استفاده از حرارت ، برش و استخراج با مواد شیمیایی منبسط شونده ، روش های مختلف برای استخراج سنگ های ساختمانی هستند که در حال حاضر در اکثر معادن سنگ های ساختمانی  ، استفاده از سیم برش الماسه و مواد منبسط شونده ، معمول تر است.

با استفاده از وسایل برش الماسه ، برش ، فرم دهی و پرداخت محصولات سنگی ( سنگ مرمریت ، سنگ گرانیت ، سنگ تراورتن ، سنگ چینی و … ) با سرعت بالاتر و کیفیت بهتری نسبت به سایر روش ها انجام میشود.

در استخراج سنگ با این دستگاه ، میزان ضایعات سنگی در مقایسه با دیگر روش ها کمتر است.بعلاوه استخراج سنگ با این روش از لحاظ اقتصادي به صرفه تر خواهد بود. دستگاه سیم برش الماسه شامل یک سیمی به نام الماسه است. این سیم سیمی است فولادی که در آن مهره های الماس دار نصب شده است که  بر اثر كشيده شدن مداوم سیم الماسه بر روي سنگ ، شكاف روی سنگ ايجاد میشود. با استفاده از این دستگاه به دلیل وجود دانه های الماس و یکنواختی سرعت دستگاه ، سطوح به صورت کاملا صاف برش داده میشوند.

شرکت سپاهان برش کوه در امر طراحی ، ساخت و ارائه ماشین آلات و تجهیزات استخراج سنگ ( مینی سیم برش ، دستگاه راسول حفاری ) فعالیت میکند و با داشتن سالها تجربه و با استفاده از کادری مجرب ، آماده ارائه خدمات در این زمینه به مشتریان خود در سراسر کشور میباشد.

سیم برش الماسه سنگ

قیمت سیم برش الماسه