دستگاه مینی برش گردان

دستگاه مینی برش گردان قابلیت گردش در زوایای مختلف و برش در هر زاویه ای را دارد. این دستگاه نمونه ای از دستگاه مینی سیم برش است که در گروه تولیدی سپاهان برش با جدیدترین متد و متریال ساخته و عرضه میشود.

مشخصات فنی:

 قدرت موتور اصلی:  25 اسب بخار

 دور موتور اصلی: ۱۴۵۰ دور در دقیقه

 قطر پولی بزرگ: ۵۰ سانتی متر بسته به نوع موتور اصلی پیشروی دستگاه مجهز به سیستم هوشمند اینورتر و قابلیت جابجایی توسط نفر

 قابلیت چرخش روتور  تا ۳۶۰ درجه و برش در زاویه های مختلف جهت قواره کردن بلوک های بزرگ سنگ و تبدیل به ابعاد کوچکتر قابل بارگیری و قابل استفاده در کارخانجات سنگبری جهت کاهش و هزینه تولید

دستگاه مینی برش با روتور متحرک که قابلیت چرخش روتور و برش در زوایای مختلف را دارد . این دستگاه هم در معادن سنگ ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد و هم در انجام پروژه های عمرانی و بتون بری کاربرد زیادی دارد و به این دلیل که در هر جهت توانایی انجام برش را دارد و همچنین به راحتی توسط نفر جا به جا می شود و در محل برش مستقر می شود . در این دستگاه از الکترو موتور 25 اسب با دور موتور 1400 دور در دقیقه استفاده می شود که باعث قدر مطلوب و سرعت برش زیاد شده است .قطر پولی دستگاه 50 سانتی متر است و زمانی که سیم برش الماسه روی پولی قرار می گیرد همزمان با چرخش پولی و حرکت سیم الماسه ، دستگاه روی یک قطعه ریل دو متری و یک قطعه ریل سه متری مجموعا پنج متر ریل شروع به حرکت می کند و عملیات برش را انجام می دهد .