دستگاه مینی سیم برش ثابت

دستگاه مینی سیم برش ثابت که فقط در یک جهت قابلیت برش دارد و در مواقعی که برش ها ساده و در یک جهت هستند استفاده میشود این دستگاه با قیمت بسیار مناسب در مجموعه سپاهان برش کوه به فروش میرسد.

 مشخصات فنی:

 قدرت موتور اصلی: ۲۰ تا ۳۰ اسب بخار

 دور موتور و  اصلی: ۱۴۵۰ دور در دقیقه

 قطر پولی بزرگ: ۵۰ تا ۶۰ سانتی متر بسته به نوع موتور اصلی پیش روی دستگاه مجهز به سیستم هوشمند اینورتر

 جهت قواره کردن بلوک های بزرگ سنگ و تبدیل به ابعاد کوچکتر و قابل بارگیری قابل استفاده در کارخانجات سنگبری جهت کاهش هزینه تولید و…

  •  دستگاه مینی سیم برش ثابت که فقط در یک جهت قابلیت برش دارد و به خاطر سادگی و قیمت ارزان طرفدار زیادی دارد . این دستگاه در معادن سنگ ساختمانی و سنگبری ها جهت قواره کردن سنگ و تبدیل آن به قطعات کوچکتر مورد استفاده قرازر می گیرد .
  • در این دستگاه از الکتروموتور 30 اسب با دور موتور 1400 دور در دقیقه استفاده می شود که باعث قدرت بیشتر شده است . همچنین قطر پولی دستگاه در دو اندازه 60سانتی متر و 50 سانتی متر تولید می شود که پولی با قطر 60 سانتی متر سرعت برش بیشتری نسبت به مدل قبلی دارد . ریل دستگاه طبق سفارش مشتری به دو صورت ساخته می شود نوع اول دو قطعه ریل دو متری مجموعا چهار متر که روی زمین قرار می گیرد و نوع دوم یک قطعه ریل چهار متری که از طریق محور و چرخ روی زمین قرار می گیرد و به راحتی توسط نفر جابه جا و در محل برش مستقر می شود.