مینی سیم برش

مینی سیم برش

دستگاه مینی برش ثابت

مینی سیم برش

دستگاه مینی برش گردان

دستگاه مینی سیم برش

دستگاه برش یا قواره ساز در دو مدل تولید می شود :

  1. دستگاه مینی برش با روتور متحرک که قابلیت چرخش روتور و برش در زوایای مختلف را دارد . این دستگاه هم در معادن سنگ ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد و هم در انجام پروژه های عمرانی و بتون بری کاربرد زیادی دارد به این دلیل که در هر جهت توانایی انجام برش را دارد و همچنین به راحتی توسط نفر جا به جا می شود و در محل برش مستقر می شود . در این دستگاه از الکترو موتور 25 اسب با دور موتور 1400 دور در دقیقه استفاده می شود که باعث قدرت مطلوب و سرعت برش زیاد شده است .قطر پولی دستگاه 50 سانتی متر است و زمانی که سیم برش الماسه روی پولی قرار می گیرد همزمان با چرخش پولی و حرکت سیم الماسه ، دستگاه روی دو قطعه ریل دو متری مجموعا چهار متر ریل شروع به حرکت می کند و عملیات برش را انجام می دهد .
  2. دستگاه مینی سیم برش ثابت که فقط در یک جهت قابلیت برش دارد و به خاطر سادگی و قیمت ارزان طرفدار زیادی دارد . این دستگاه در معادن سنگ ساختمانی و سنگبری ها جهت قواره کردن سنگ و تبدیل آن به قطعات کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرد .

در این دستگاه از الکتروموتور 30 اسب با دور موتور 1400 دور در دقیقه استفاده می شود که باعث قدرت بیشتر شده است . همچنین قطر پولی دستگاه در دو اندازه 60سانتی متر و 50 سانتی متر تولید می شود که پولی با قطر 60 سانتی متر سرعت برش بیشتری نسبت به مدل قبلی دارد . ریل دستگاه طبق سفارش مشتری به دو صورت ساخته می شود نوع اول دو قطعه ریل دو متری مجموعا چهار متر که روی زمین قرار می گیرد و نوع دوم یک قطعه ریل چهار متری که از طریق محور و چرخ روی زمین قرار می گیرد و به راحتی توسط نفر جابه جا و در محل برش مستقر می شود.

فروش مینی سیم برش

دستگاه مینی سیم برش وزن سبکی دارد و به همین جهت حمل و جابجایی آن براحتی و بدون نیاز به جرثقیل انجام میشود.از دیگر ویژگی های این نوع دستگاه میتوان به سرعت عمل بالای آن اشاره نمود.این دستگاه در دو مدل دستگاه مینی برش گردان و دستگاه مینی برش ثابت طراحی و ساخته میشود. برای انجام برش های عمودی از دستگاه مینی برش ثابت و برای انجام برش های عمودی و افقی از دستگاه مینی برش گردان استفاده میشود.

دستگاه مینی برش گردان ، با قابلیت برش زاویه دار، توانایی قواره کردن سنگ های بزرگ و تبدیل آنها به ابعاد کوچکتر را دارا میباشد.

جهت اطلاع از قیمت انواع دستگاه های استخراج و فرآوری سنگ های ساختمانی با شرکت سپاهان برش کوه ارتباط برقرار کنید.

شرکت سپاهان برش کوه تولید کننده انواع سیم برش الماسه ، مینی سیم برش ، دستگاه حفاری راسول و لوازم یدکی سیم برش الماسه میباشد.این مجموعه تمام محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتری خود قرار میدهد. جهت ارتباط با این شرکت ، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

قیمت مینی سیم برش