سیم مغزی برش

سیم مغزی برش با استفاده از انواع مختلف سنگ و با توان های مختلف تولید میشوند. این سیم های مغزی با استفاده از فولادهای در هم پیچیده و سنگ های گرانیت و… به وجود می آیند با موادی پلاستیکی و البته پلاستیک جنس خوب روکش میشوند.

سیم الماسه و مغزی

سیم الماسه در دو نوع کلی مرمریت و گرانیت، تولید می‌شود که هر کدام جداگانه دارای انواع و مشخصات خاص  به خود هستند سیم های الماسه، خشک بر و یا آب بر و همچنین با  سگمنت های یک لبه یا دو لبه که قطره همگی آنها بین ۱۰ تا  ۱۱ میلی متر می باشد تولید می‌شود و معمولاً در قطعات ۱۰ متری مونتاژ می شوند که در معدن به تعداد مورد نیاز به همدیگر متصل می کنند. سیم مغزی یا همان سیم بکسل فولادی  4/8 میلی متر گریدهای مختلف، در کشش های ۱۹۶۰ و  ۲۱۶۰ نیوتن در بازار عرضه می شود و روی قرقره های ۵۰۰ متری و ۱۰۰۰ متری پیچیده می شوند.

برای دیدن دستگاه سیم برش اینجا کلیک کنید.

سیم مغزی فولادی

سیم بکسل هایی که مغزی فولادی دارند سیم هایی دور آن پیچیده شده است. به دلیل قدرت و استحکامی که این سیم بکسل ها دارند در صنایعی که نیاز به ایجاد کشش و حرکت اجسام بزرگ و سنگین است از این سیم بکسل ها استفاده می شود. کلاف های بیرونی این سیم بکسل حفاظ بهتری هستند و توزیع نیروی کششی آن ها بیشتر است. سیم فولادی مغزی تولید شده در شرکت سپاهان برش کوه لایه ی نگهداری محکمی برای سیم های فولادی ای است که در هنگام کشش و حرکت مورد استفاده قرار می گیرند. دو نوع لایه ی داخلی در این سیم ها تعبیه شده است. نوع اول لایه ی داخلی فیبری کنفی است که پیش از قرار گرفتن در سیم بکسل باید با روغن چرب شود. این سیم انعطاف زیادی دارد ولی نباید بیش از حد مقاومت از آن استفاده کرد. به دلیل حرارت دادن این سیم بکسل در روغن در شرایطی که تحت فشار باشد روغن دهی دارد و این باعث می شود عمر این محصول بیشتر شود. برای تهیه ی انواع محصولات دستگاه سیم برش الماسه و دیگر محصولات صنعتی با شرکت سپاهان برش کوه تماس بگیرید.

سیم بکسل مغزی فولادی

سیم بکسل های مغزی فولادی از هسته ی فولادی محکم و حلقه سیم های ضخیمی که اطراف آن پیچیده شده درست می شود. حلقه ها هر کدام 19 رشته دارند. مفتول های مورد استفاده در این محصول با قطرهای هماهنگ و برابر با یکدیگر با فرایند گالوانیزه با فلز پوشانده می شوند. این فلز در برابر زنگ زدگی مقاومت خوبی دارند. از این مدل سیم بکسل با مغزی فولادی برای حفاری های صنعتی، بنادر، نفت و گاز و غیره استفاده می کنند و به دلیل مقاومت بالایی که دارد وزن های زیاد را تحمل می کند. این محصولات ساختار فلزی استانداردی دارند. مفتول هایی که برای بیرون سیم بکسل استفاده می شود قطور تر از مفتول های درونی آن است به همین دلیل در برابر سایش بسیار مقاومت می کنند.

انعطاف پذیری سیم بکسل ها زیاد است و حرارات و سایش را تحمل می کند. مغزی فولادی این سیم بکسل باعث می شود سایشی که در بین لایه های آن پیش می آید بیشتر باشد و سیم بکسل عمر کوتاهی داشته باشد. از مهم ترین ویژگی سیم های بکسل مقاومت حرارتی، کششی و سایشی بالا است. در هنگام خرید دقت کنید مفتول ها نباید چین خوردگی داشته باشند و مغزی سیم باید از لایه ی بیرونی آن قابل دیدن باشد.

فروش سیم مغزی

به دلیل کارایی و اهمیتی که سیم بکسل مغزی فولادی در صنعت دارد، تقاضا برای خرید آن در بازار زیاد است. این ابزار در کاربردی ترین ابزار برای ایجاد کشش و حرکت در صنایع مختلف می باشد. به دلیل استفاده ی کارکنان و کارگران از این محصول فروش سیم مغزی بسیار مقاوم اهمیت بالایی دارد و تهیه ی نمونه ی ضعیفی از این محصول امکان ایجاد خطرات مالی و جانی را دارد. فروش سیم بکسل مناسب با انواع صنایع در شرکت سپاهان برش کوه نقش موثری در بهره وری در صنایع مختلف دارد. این شرکت تجهیزات متناسب با یکدیگر را برای صنایع مختلف تولید کرده و در خدمت مشتریان قرار می دهد. برای تهیه ی این محصول پیش از خرید باید درباره ی مقدار آن اطمینان داشته باشید و نیز اطلاعات کلی در خصوص تشخیص سیم های مغزی با کیفیت از نمونه ی بی کیفیت آن را در نظر بگیرید.

سیم الماسه و مغزی

استحکام سیم برش الماسه برای استفاده در معادن بسیار زیاد است. این محصول با مقاومت بالایی که دارد باعث سرعت بخشیدن به کارها در بخش صنایع و معادن می شود. تولید کمتر ضایعات و صرفه جویی در ساخت این محصول باعث می شود قیمت به صرفه تری نیز داشته باشد. تولید سیم الماسه با سرعت بیشتر و نیروی انسانی کمتری صورت می گیرد. ایجاد حداقل صدا در هنگام کار از مزایای سیم الماسه و مغزی است و در بیمارستان ها نیز می توان از این محصول استفاده کرد. برش ضخیم ترین سنگ ها با کمترین میزان سر و صدا باعث گستردگی استفاده از آن شده است. وب سایت سپاهان برش کوه با نمایش انواع محصولات خود مانند لوازم جانبی دستگاه سیم برش الماسه آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.